everything I do I do It for you

Idag blev det först skolan: 
 
* BKF - Grupparbete
* Engelska - Fick böcker sen tränade vi ord vi datorerna
* Lunch - Kyckling/Fisk, potatis och sås
* Matte - Jobbade i boken, fick sluta tidigare bara för att Magnus var trött  :)
* Samhäll - Göran Sparrlöv ja ni ? humm vi satt o lyssnade endast :P

Sen gick vi till kulturskolan (Lagman) och lyssnade på Tina, hon visade oss runt i olika musiksalar med mera,
sen slutade vi vid 15.15, då blev det en promenad hem med nellie. Nu sitter jag här med min cholkladkaka sen blir det träning och IDOOOOL :D

Pusshej! <3

Bilden från matchen mot Lotorp!


Kommentarer
Postat av: Annica johansson

Va????? Har ni sparrlöv honnomhade jag oxså när jag gick på kunshöga eller om det var på trojan mins inte riktigt det är ju bara några år sen. Kram Annica

2010-09-28 @ 21:46:57
URL: http://annicamhcjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0