You make me smile

Sitter hemma i min ensamhet med 100 och åter 100 läxor och öser musik, bra kombination (Y)
skolan idag slutade 2 riktigt skönt kan jag lova.
Matilda jag och Jennifer är bara bäst på orientering bara så att alla vet :D
Men iallafall idag händer nog inte så mycket ska bearbeta av några läxor tillexempelt har vi engelska prov imorgon, en LPL inlämning så forsätter kämpa med det.
Ikväll blir det att mysa med min fina pojkvän och kolla idol WIIHOO  :)

Men då vet ni vad min kväll består av !

Måste bara gratta väldens finaste sötaste underbaraste vän ELSA JAREBÄCK som fyller år idag :)
GRATTIS GUMMAN
och därför äre hon som får stå för bilden :D



HIHI älskar dig gumman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0